Red evening




Hej Christoffer, har du något tips på en klänning till Nyårsafton? Jagar en "nyårsklänning" som en galning och vet inte vad jag skall ta mig till.

Svar: Jag tycker du skall satsa på något annorlunda. De svarta, silvriga och guldiga, nja, nu vet vi att de finns och vi vet att majoriteten av svenska befolkningen kommer bära dessa. Leta istället efter något som sticker ut, t.ex. en röd, som den på bilderna ovan. Den är enkel men ändå elegant, och med det röda läppstiftet har vi vår kombo! Du kommer garanterat bli den med flest hungtiga blickar efter sig.

Klänningen kommer ifrån Zara.

2010-12-07 | 19:44:32 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

mycket bra tips, gillar ditt tänk.

2010-12-07 // 19:48:21
» sandra-en bra blogg!!

shit vad den var söt! :)

2010-12-07 // 20:37:24
» Frida

så tänkte jag också förut :O

2010-12-07 // 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback