Possible Surgery


Vill bara tack Niklas från Galagowear för denna helcoola tröjan!

Nu är det åter igen dags för ett besök hos läkaren. Jag känner att det blivit, men framförallt kommer att bli en hel del läkarbesök nu fram över. Jag har fått en hel del frågor om varför jag så ofta varit hos läkaren nu det sista och svaret är att som de flesta säkert vet så har jag en medfödd skada i min arm. Denna är ett antal gånger opererad och som det ser ut nu kan det komma att krävas ännu en.
Efter läkaren skall jag möta upp ett helt gäng för en fika. Dagens kommer lite senare under kvällen.

(Inlägg angående skadan jag lever med!)

Peace Out

2010-12-03 | 13:58:38 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

låter inte så roligt :(

2010-12-03 // 19:29:23
» Anonym

usch stackars dig

2010-12-04 // 00:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback