Märket som passar i slummen



Vilka är dina favoritmärken på jeans och vad brukar dom kosta?

Svar: Jag bär allt ifrån de billigaste byxorna på H&M för 199 kr till byxor från D&G där mina dyraste sträcker sig upp emot en 5 000-6000 kr. Det enda som spelar någon roll är att de sitter snyggt samt skönt. Men det märke jag helst bär idag är det jag föll pladask för när jag gick i fyran (hur gammal är man då, 10 år?) är Acne. Det var på den tiden Acne såldes hos JC och de hade grymma försäljare. Acne är bra för dem har byxor till alla stilar, deras byxor passar på stureplan, i slummen, ja - you name it! Dessa brukar kosta mellan 999-2000 kr.

Dagens outfit kommer senare.


Peace Out

2010-12-09 | 16:00:46 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

så rätt

2010-12-09 // 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback