Marino Testino


Ph: V-mag mario testino

Hemkommen från julhandeln och nyligen uppmäksammad om att internet verkar vara här för att stanna. Med tanke på tidigare bravader är det inget jag tänker låta mig luras av så med en gnutta salt jublar jag i mitt rum. Har som sagt varit i stan och handlat lite julklappar under dagen tillsammans med Philip. Nu väntar en snabb dusch, lite cologne och sedan bär det av ut i nattens dimma, var ses vi?

Jag får satsa på ett inläggsmaraton i morgon för att kompensera för helgens slackande.

Peace Out

2010-12-18 | 18:33:28 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Äääntligen!

2010-12-19 // 03:11:25
» Anonym

Saknat dina inlägg

2010-12-19 // 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback