Längden, betydelse, ej betydelse?


Tja favoritchrillan. Jag har 2 frågor.
1. Vad tycker du om monsterklackar, typ sånna kenza har och nelly har många av dem?

2. vad tycker du om långa tjejej? Hade du kunnat va tllsammans med någon som är lika lång som dig eller längre. Hade du kunnat va tillsammans med en tjej som är 172 typ. Jag är det men jag mår jättedåligt över min längd, för alla killar vill ha så korta tjejer.

 

1. Jag tycker det är snyggt beroende på person. Det är som vilka andra plagg / accessoarer  som helst, hur det bärs är den avgörande faktorn. Men absolut, merparten av alla tjejer passar enligt mig i det, oavsett längd!

2. Absolut skulle jag kunna vara tillsammans med en tjej som är lång, du har väl hört ordspråket; ”längden har ingen betydelse”? Nej skämt åsido, men långa tjejer går alltså hem hos mig. Frågar du mig ger långa tjejer ett mer sexigt intryck medan korta tjejer ses som mer söta flickor. Det är bara att ta en snabb titt på modellyrket där man måste vara över en viss längd för att ens få gå catwalk, nu säger jag inte att modellidealet är något man skall följa men det kanske ger dig en pik kring hur mitt tänk går kring denna fråga.

Men på samma sätt skulle jag kunna vara tillsammans med en kort, söt tjej.


Fler frågor komme imon!


Peace Out

2010-12-28 | 22:58:04 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Snygg killw

2010-12-29 // 20:02:18
» liindblaads

Snyggt du !! :D

2010-12-29 // 21:08:35
» b

skriv rätt eller inte alls.

1; "storleken har ingen betydelse"

2; ursäkta.. visst man ska vara en viss längd för att vara modell. Men du missat att de är folk under 174(eller vad de nu är) som går på catwalken?

leta reda på din fakta.

2010-12-29 // 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback