handbok i det klassiska herrmodet


Gentleman: Handbok i det klassiska herrmodet

Hej Christoffer, vilken julklapp blev du mest glad över?

Svar: Jag fick en hel del julklappar jag blev glad över men det var en speciell som jag blev lite extra betuttad i, en bok i vilken man kan läsa sig till allt inom herrmodet. Allt ifrån hur man skall bära kavajen över skjortan till hur ett par skor skall vara knutna på ett propert sätt. Boken heter Gentleman: Handbok i det klassiska herrmodet och är köpt på Akademibokhandeln - den perfekta julklappen!


Peace Out

2010-12-26 | 20:43:57 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» alva

gillar bloggen :)

2010-12-27 // 00:18:12
» Cassandra

Tja favoritchrillan. Jag har 2 frågor.

1. Vad tycker du om monsterklackar, typ sånna kenza har och nelly har många av dem?



2. vad tycker du om långa tjejej? Hade du kunnat va tllsammans med någon som är lika lång som dig eller längre. Hade du kunnat va tillsammans med en tjej som är 172 typ. Jag är det men jag mår jättedåligt över min längd, för alla killar vill ha så korta tjejer.



tack på förhand. puss



kan du inte svara på doma någon gång?

2010-12-27 // 00:29:30
» Sheila

Awesome julklapp ju! ;D

Är hemkommen från Mexico, kika gärna in!



Ha det fint :)

2010-12-27 // 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback