Blurrigt



Jag har märkt att det är fler och fler som vill veta vad jag gör i stan och vilka jag är med. Därför tänkte jag skriva lite kortfattat vad jag gjort under dagen.

Idag åkte jag till stan med Philip, väl i stan letade vi efter jackor medans vi väntade på en tjej som heter Johanna. När hon kom bytte vi från jackdramat till att leta julklapp till hennes storebror. Med tiden kom även Christian in och vi bestämde oss för att äta något, men innan vi åt mötte vi även upp en tjej som heter Ofelia.

Jag vet inte riktigt vad jag kan lägga till, detta är tillsvidare min lördag. Vad som händer ikväll får vi se.

Peace Out

2010-12-11 | 17:48:38 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Åkte du inte till stan med filip?

2010-12-11 // 18:21:31
» Anonym

du var inne på åhlens idag va? tror jag såg dig! :D

2010-12-11 // 22:49:40
» Melissa

sofia jag sa ju att det var han! :D

2010-12-12 // 01:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback