Zeta jones



Det blev ett längre träningspass än väntat och jag har därför inte kunnat göra något större inlägg under dagen. Skall jag bara duscha(kan verka onödigt) snabbt och sedan dra ner till Krokäng för att spela lite fotboll. Ha det gött, pusspuss

2010-08-13 | 18:15:59 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Girly

Jo jag är 32 år:)

Får ständigt kommentarer & mail från unga tjejer som hatar sin kropp som inte vill leva pga hur de ser ut.



Försöker visa en "normal" kropp utan retuschering & smink.

Med veck på magen, blåmärken & bristningar. Bröst som har sänkts med åren (ingen silikon här)

kurvor, rumpa & tuttar och höfter bredare än en lagårdsdörr ;P

Tror & tycker det är viktigt att de får se en annan sorts kropp en dem i modemagasinen.



Och framförallt att jag tycker om den som den är.

Hatade allt på min kropp i 20 års åldern, så kan jag nu hjälpa någon att må lite bättre så tar jag att folk tycker att jag är smått patetisk som visar mig halvnaken...

Pöss Girly

2010-08-14 // 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback