Stressigt

Ohhh, paniken börjar sakta med säkert smyga sig fram över kroppen. Kläderna ligger huller om buller och jag har inte en aning om vilket plagg jag bör ha till vilket. Egentligen har jag full kontroll men stressen gör ingen gott när det gäller humöret, gud nåde den som säger emot mig nu här hemma asså. Men ge det tio minuter så är jag "back on track" igen. Senare ikväll drar jag till Floda på fest för en kompis som fyllde år igår. Just därför vet jag inte om jag kan lova fler uppdateringar idag. Men då hörs vi imon istället. Pusspuss

Sitter med min systers dator så hittade ingen bra bild på mig, därför fick det bli en på henne haha.
Foto: Ingrid Arnsand Jonsson

2010-08-07 | 17:46:11 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Självklart röstar jag :D



(Förlåt för sent svar)

2010-08-08 // 13:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback