En dag på IKEA


Har under hela dagen utsatt mig för mannens fasa, spenderat all min tid på IKEA. Jag förstår de som vägrar att åka med dit, tiden går så sjukt segt och det finns inget roligt för oss killar. Vart finns alla mobiler, tv-apparater och datorer liksom. Inte ens en enkel fotboll säljer dem. Dessutom lägger deras kommunikation med banken av när man står längst fram i kön så man får vänta i en timmes tid på att systemet drar igång igen. Nästa gång är det jag som drar till MediaMarkt. Nu väntar en kväll på stan och konserter. Pusspuss

2010-08-10 | 17:23:27 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda - Rosa chica

sv; japp :) var med honom och några andra igår så sprang marcus på någon tjej som han har gått med i samma klass så nämnde hon dig då fatta jag att du kände Marcus haha :)

2010-08-11 // 12:20:29
» Tobias

snygga jeansshorts!

2010-08-14 // 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback