Sängliggande


Foto: Sara Jasmine Gustavsson Nielsen

Vad har dagen att erbjuda? Förhoppningsvis en massa. Jag har inte ens klivit ur sängen än utan ligger fortfarande under mitt stora mysiga täcke. Men snart, snart skall även jag gå upp. Jag måste packa färdigt allt inför i morgon och sen när John slutat jobbet skall vi ha ett Gudfadern-maraton då jag aldrig sett någon av filmerna. Peace out.

Hur ser du på alla hot du får. blir du inte rädd?
Svar: Nu låter jag säkert som världens wannabe-matcho haha men nej jag blir faktiskt inte rädd. Jag ser inte vad det är att vara rädd för, som jag ser det är det nån/några osäkra killar/tjejer som sitter gömda bakom en datorskärm och skriver. Hade det varit någon som menade allvar hade jag redan blivit nedslagen i stan eller någon liknande. Men om det nu är så att det är någon som menar allvar tycker jag fortfarande den personen är patetisk och borde växa upp!
Använder du något för hyn? typ tvättar du ditt ansikte varje dag, pealar du eller skiter du i det helt? du har nämligen väldigt fin hy :)
Svar: Jag tvättar ansiktet med en daily scrub ifrån Garnier, sedan har jag även precis börjat med Medstop''s nya ansiktsmouse. Den fungerar precis som alla andra scrubs bara att det är en mouse och den får huden att kännas riktigt len efteråt.
Ber du någonsin om hjälp i en butik när du handlar kläder?
Svar: Absolut, det gör jag ganska ofta om jag letar storlekar eller så, men det var ganska länge sedan jag frågade om hur t.ex. ett par byxor sitter eller liknande.
Om jag ser dig på stan och du är med dina vänner får jag komma fram då? jag har sett dig några gånger men inte vågat säga hej för du varit med kompisar.
Svar: Självklart får du det, de är bara till att komma fram. Jag tror mina vänner skulle tycka det är lika roligt som jag.


2010-08-20 | 13:31:31 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

du är ju inte lagom snygg du!

2010-08-20 // 13:40:16
» lav ja!

"har jag även precis börjat med Medstop''s nya ansiktsmouse" FUCK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-20 // 16:18:18
» Anonym

snygging, snygging, snygging, snygging, snygging, snygging!

2010-08-21 // 03:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback