On the road again


Sitter i min ensamhet med en kopp kaffe medans jag svarar på ytterliggare några frågor. Det ser ut som att jag skall lyckas följa min egen deadline och få dem postade efter skolan (16:40).

Nu skall jag snart dra mig ner mot duschen och ta en riktigt lång morgondusch innan jag börjar knåpa ihop lite kläder för idag. Sedan bär det av mot första skoldagen för min del. Tror det förhoppningsvis kan bli ett ganska roligt år om man jämför med förra nu när vi följer vår inriktning rent av. Vi har två traditionella ämnen, resten är Företagsekonomi A/B och liknande så nu skall det bli affärsman av den här lille grabben. Lägger upp dagens outfit lite senare under dagen.
Peace Out



2010-08-30 | 07:37:59 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sofie

ta med min frågs! :D

2010-08-30 // 09:14:27
» malinv

vilket gymnasium går du på?

2010-08-30 // 16:19:58
» Pocka

Like this pic!

Du ser harmonisk ut :)

2010-08-31 // 14:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback