"ny" design



Jag kände att det var dags nu, dags för lite förändring. Inte den bästa men det duger för någon månad. Jag skall se till att ta tag i det där med bloggdesignen när jag får tid till det (vilket borde bli nån gång efter att jag börjat skolan igen). Jag skall då fixa en ordentlig header tagen med en riktig kamera istället för digital, fixa en annan bakgrund färg, ja piffa upp hela designen helt enkelt. Tills dess hoppas jag ni står ut med den enligt mig groteska designen. Peace out.

2010-08-19 | 01:16:16 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

jag gillar nya headern. :)

2010-08-19 // 01:32:34
» Anonym

Headern är snygg. Fast jag hoppas att du har märkt att du har text mitt i ansiktet (2 ggr) =P

Och sen är jag kanske inte så mycket för den gråa bakgrunden, men det är ju alltid en smaksak!

Men jag gillar din blogg, och hoppas att du fortsätter likadant längre fram =) !

2010-08-19 // 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback