Någonting var det ju?



De som följt min blogg under en längre tid vet hur glömsk jag är vad det gäller småsaker. Speciellt när det gäller saker som att packa ner saker, få med mig böckerna till skolan eller vart jag senast la mina nycklar. Senast var det när jag glömde mitt nyinköpta vax ifrån BedHead i Kungshamn, jag intalade mig att det var sista gången det fick ske då jag absolut inte kunde använda 59kr-vaxet ifrån ICA Maxi. Men naiv som jag är hände det igen, jag fick med allting, precis allting när jag packade inför hemfärden ifrån Alanya. Trodde jag! Det enda jag lyckas glömma är mitt vax... Hur lyckas jag? Därför tvingades jag inhandla ett nytt vax under lunchrasten idag. Det fick bli ett American Crew och han i butiken var snäll och slängde med ett schampo på köpet. Nu hållet vi bara tummarna för att jag inte glömmer det efter nästa idrottslektion!

2010-08-31 | 21:50:44 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» linnéa

Riktigt snygg blogg!

2010-08-31 // 22:54:40
» Sofi

tufft att du har blogg, som kille alltså. Riktigt coolt. Du verkar skriva om bra grejer också.



Take care!

2010-08-31 // 23:50:39
» true religion sale

This Theme Was Tested and Work Fine On IE 6.0 & 7.0, Mozilla Firefox, Opera 9.02, Google Chrome and Safari Web Browsers, this Theme Was Tested on The Latest Wordpress Version Also.

2010-09-01 // 03:50:56
» mamma mindy

Lätt att glömma saker..Känns som du har allt för många bollar i luften o glömmer dina ägodelar,,men så länge du kan hålla koll på dig så får du vara glad...:) Trevlig blogg,,skoj med kill blogg med..

2010-09-01 // 14:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback