Musiktips & frågesvar.

"Drake - Best I Ever Had"



Vad var det som fick dig att börja blogga?
Svar:
Intresset kom nog när jag gick i åttan och en av mina kompisar Felicia som gick i klassen ville att jag skulle starta en blogg. Men då var jag inte mogen nog utan dissade tyvärr förslaget ganska grovt. Men nu när jag började på gymnasiet i en "tjejklass" kretsade bloggandet omkring mig nästan varje dag vilket resulterade i att jag idag har en blogg.
Hur ofta är du i stan? Jag har nästan sett dig varje gång jag varit i stan under sommaren men jag har inte vågat gå fram hihi.
Svar:
Jag är i stan ganska ofta. Jag gillar att bara gå omkring i affärer, speciellt med en latte i handen, och bara inspireras. Det är något speciellt med Göteborgs innerstad haha. Nästa gång du ser mig är det bara att komma fram, det skulle bara varit roligt. Puss
Jag har precis själv börjat blogga och har under en längre period följt din blogg och vill veta hur du gjort för att få en så stor blogg?
Svar: Vad roligt, kul att man kan vara en inspirationskälla. Jag vet inget specifikt jag gjort för att få en såpass stor blogg, jag hade turen att tidigt ha en stor läsarskara då de flesta av mina vänner och även deras vänner näst intill räknat med att jag skulle skapa en blogg. Det enda jag kan komma att tänka på är att jag varit med i tidningen, blogg.se's förstasida samt att jag blivit omskriven i andra bloggar. Men kommentera andras bloggar mycket och gör så mycket reklam för bloggen du kan. Puss
Hur ser din drömtjej ut?
Svar: Jag har ingen direkt drömtjej men jag har sedan jag varit liten vart svag för mörkhåriga tjejer men det har visat sig nu när man är äldre inte spela någon roll. Men om jag skall gå efter kändisar och på så sätt säga hur en tjej för mig skall se ut får det väl bli som, Jessica Alba, Megan Fox eller Liv Tyler (märkte komiskt nog nu att alla var mörlhåriga haha).

Peace Out


2010-08-16 | 19:44:33 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

läget raring?

2010-08-16 // 23:19:57
» Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ska du på blog awards?

2010-08-16 // 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback