Kraftiga aggressioner



Jag blir så jävla trött asså. Nokia N97, telefonen för dig som vet vad du vill. Sånt jävla skitsnack, det kunde ha stämt om det jag ville var att operatören lurar en på pengar och pissar på sina kunder eller att telefonen skulle vara sämre än första mobiltelefonen man ägde. Jag satt och diskuterade med en kille tidigare idag om hur dålig telefonen/telefonerna (har fått utbytt den mot samma modell) varit de 3 månaderna (av 11) jag faktiskt fått ha dem hemma. Sedan när jag kommer hem hänger sig skärmen och telefonen vägrar nu att starta. Den har legat på laddning i snart 5 timmar men vägrar fortfarande att starta. Detta skulle kunna vara jobbigt nog för mig men jag har även idag insett att min senaste operation inte längre håller axeln på plats utan den har nu börjat hoppa urled igen och lägger sig nu över ett gäng nerver vilket leder till en ganska så kraftig smärta. Och på allt detta har man haft en härlig baksmälla. Ojojoj, vilken dag säger jag bara. Morgondagen får nog spenderas på sjukhuset och någon av Telenors butiker.

2010-08-08 | 20:49:05 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Josephine

sv: allt är bra. med dig då? :P

2010-08-09 // 10:54:15
» sofiarosa

Telenor suger!!!!!!!!



Stackare, krya!

2010-08-09 // 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback