I'm Back



Väskorna är uppackade, mailen är full, det nya skol-schemat har synats och en hel del frågor skall besvaras. "I am back", med andra ord! Det första jag kollade var de senaste kommentarerna och fick en chock, endast tio nya. Med en grop i magen skyndade jag att kolla mailen och gropen övergick i glädje. 109 nya mail med ämnet "FRÅGA" är ändå inte helt fy skam. Nu skall jag bara finna tiden att besvara alla samtidigt som jag skall försöka hitta tiden till att skicka tillbaks en massa olika mail till de återstående 247 bloggrellaterade mailen. Men det kommer hända snart, riktigt snart. Skall bara äta frukost, fixa lite här hemma och sedan skall jag sätta mig ner med frågorna. Pusspuss

2010-08-29 | 11:28:41 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» SOFIE

BRAAA! SAKNAT BLOGGEN!

2010-08-29 // 11:44:27
» Virre

Måste bara säga att inte ser du ut som en 93, men ta det posetivt! :)

2010-08-31 // 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback