green


Ojoj, vilka enormt dåliga bilder. Men så kan det gå när mobilblixten vägrar funka.

Igår blev ännu en lyckad dag/kväll. Det blev en god middag på Hard Rock med Emma, Malou och Jonathan. Efter det följde jag med Emma hem för att se hennes lägenhet och jag säger bara ojojoj. Drömläget och grymt snyggt. Efter det kom pappa för att hämta mig men i bilen blev det ändrade planer så han fick köra ner mig till Eriksberg istället där ett gäng väntade. Därifrån blev det att åka med dem till donken och äta ännu mer mat. Ett "Happy Meal" slår ju liksom aldrig fel.
Nu skall jag dra på mig träningskläder och sedan dra ett tungt pass. Pusspuss

2010-08-07 | 13:16:31 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» emmi

sv; Hejhej!

Jag tycker inte du ska be om tatueringstips, du ska göra något speciellt som betyder något för dig! Dock så kan jag ju säga att jag tycker inte du ska göra något för stort :) Gör något betydelsefullt! Ha en super dag, kram

2010-08-07 // 14:47:45
» hanna neijman

MÅSTE DU VARA SÅ SNYGG!?

2010-08-07 // 16:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback