Göteborgskalas


Skorta - H&M, Shorts - MQ, Skor - DinSko, Väska - Vintage, Klocka - Moretime, Armband - H&M, Glasögon - Cheap Monday/Fashionisland.

Får ännu en gång be om ursäkt får den urusla uppdateringen, jag får skylla på att jag höll fingrarna i kors tidigare idag. Dagen blev förvånadsvärt lyckad med tanke på hur seg den var till en början. Jag åkte in till stan vid åtta och mötte upp John, Sebbe, Linn, Mathilda, Rebecca och Sara. Sedan har kvällen spenderats lite överallt i stan. Nu skall jag avrunda kvällen med lite "Two and a half men". Pusspuss

2010-08-15 | 01:26:17 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

hahahahahahaaaahaah så grymt jä'vla snyggf mössa du hade på diig i stan!!!!

2010-08-15 // 01:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback