Frågor



Jag fick hastigt reda på att jag hade söndagsträning klockan fyra idag, därför har jag inte hunnit svara på några frågor idag. Men nu skall jag koka en kopp latte, sätta mig ner och ägna resten av min tid idag till att besvara frågorna från frågestunden. Jag tänkte att jag lägger upp omkring 20-25 svar här på bloggen ( jag prioriterar främst kommentarerna bland dessa och de återstående frågorna jag fått via mailen skickar jag tillbaka svar via mail ). Skall försöka vara klar med alla svaren så jag kan lägga upp dem efter skolan i morgon. Pusspuss

2010-08-29 | 19:23:06 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» glans

hade vi träning idag? :O

2010-08-29 // 19:48:59
» Anonym

du är väldigt snygg, visste du det?

2010-08-29 // 20:15:42
» Lojs

Fick en rolig påminnelse om vilken tid vi lever i när uttrycket "ska koka en kopp latte" används =)

Nice blogg!

2010-09-02 // 13:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback