Frågestunden är över!



Det är jätteroligt att ni är så engagerade och nyfikna men för er som inte försått det så är frågestunden över för denna gång. Det är bättre att ni istället ställer era överblivna frågor via bloggsvar.se (i menyn till höger om bloggen) så jag lättare kan svara på dem när jag har mer tid. Mailen blir bara fler och fler just nu. See you later aligators.

2010-08-29 | 21:14:09 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mikaela

Jaaaag såg dig i alanya, jag inte bara såg dig jag stod en meter ifrån diiig STOLT. det var ute på flytgrejen. jag var där med alla mina tjejkompisar när du skulle köra vattenskotern och om du körde...du gasade fullgas innan du var utanför skyddsområdet så turkarna på flutgrejen blev värsta arga och skrek massa saker om allah hahaha. Sen när du kom tillbaka gav du mig världens blick som gjorde mig helt knäsvag, snyggast.com har en konkurrent må jag säga! pusssspussss.

2010-08-29 // 22:47:46
» eantonia

till vänster om bloggen ju ;)

2010-08-31 // 15:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback