Dagliga hot!



Hot 1: jag gillar inte dig fattar du? om jag var du skulle jag akta mig!
Hot 2: jag vet var du bor och jag är inte snäll mot såna som dig. går du förbimmig är du körd!!! FATTAR DU?!?!
Hot 3: bögjävel! jag kommer slå dig sönder och samman om jag ser dig på stan! du kommer ångra att du bloggar...

Ibland blir man rädd, på riktigt. Men inte för hoten i sig utan för hur många idioter det faktiskt finns här i Sverige. Vem skriver sådana kommentarer, vem lägger ens ner tid på det? Och framför allt, vem skriver tre kommentarer på på mindre än tio minuter om samma sak? Väx upp! Du som skrev dessa, jag har en fråga? Har du bara väldigt lite att göra eller är du på fullaste allvar mentalt efterbliven? Det finns ju inte mycket annat att gå på för du kan ju inte göra det för att verka cool. Det skulle ju i sådana fall vara om du var mentalt efterbliven och inte förstod hur patetisk och liten som människa du ser ut i andra människors ögon. Åter igen, väx upp!

2010-08-18 | 13:50:47 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ezra

harregud, vissa människor. Kan du inte anmäla ip adressen :P

2010-08-18 // 13:56:04
» Ezra

harregud, vissa människor. Kan du inte anmäla ip adressen :P

2010-08-18 // 13:56:17
» Anonym

nämen det var en cool kille det. sån vill jag också bli när jag blir äldre.......NOT!

2010-08-18 // 15:23:40
» tomasfoSHO

hahaha "Hot 2: jag vet var du bor och jag är inte snäll mot såna som dig."



Min mormor trash-talkar bättre.

2010-08-22 // 03:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback