Dagens Outfit


Tisha - Åhléns, Jeans - H&M, Skor - Vagabond, Halsband - JC, Armband - JC, Klocka - Lemania, Glasögon - Cheap Monday/Fashionisland

Så ja, nu väntar man på svar från rehab om axeln och telefonen är inlämnad igen. Som tur är så har Telenor några få som faktiskt bryr sig om kunderna så hon som hjälpt mig de senaste gångerna med telefonen skall nu försöka hjälpa mig att få ett nytt märke så jag slipper Nokia. Nu skall jag dra in till stan och ta en fika. Vi hörs senare, pusspuss

2010-08-09 | 15:03:25 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

alltså du får allt att se bra ut!!!!

2010-08-10 // 02:05:27
» Anonym

väldigt snyggt. du bär upp det så himla bra!

2010-08-10 // 02:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback