cochen



Gårdagen blev faktiskt riktigt mysig och jag fick köpt en ny tröja på Smögen. Dagen spenderades i Kungshamn med kubb och annat mysigt i solen, senare drog vi över till Smögenbryggan för att kolla i lite affärer. Från Smögen åkte vi tillbaka till Kungshamn där maten redan låg på grillen. Det är så en riktigt sommardag skall vara.
Idag lär inte bli en lika mysig dag utan solen syns var femte minut och kylan ligger i luften. Därför skall jag om cirkus trettio minuter dra mig ner för att träna. Vi hörs lite senare. Pusspuss

Har du några syskon? om ja hur många och ålder? står du isåfall dina syskon nära?
Svar: Jag har en storasyster som är 21 år gammal. Jag måste säga att vi står varann riktigt nära och kan prata om allting och det är inte allt för ovanligt att vi gör saker tillsammans. Jag följer t.ex. med henne och hennes kompisar ut på krogen.
Hej! jag ska köpa ett par nya höga converse till hösten/vintern. vilken färg tycker du är snyggt på en tjej då? funderar på antingen bruna, röda eller vita. vad tycker du?
Svar: Först och främst säger jag antingen röda eller vita. Sedan beror det på vad du har för stil och hur stor ork du har till att matcha. De röda kan vara svåra att ha till en del plagg och färger då de lätt skär sig. Medan vita för mig är de bästa skorna man kan ha då de går att ha till i princip allt. Därför tycker jag att du skall köpa ett par vita.

2010-08-04 | 13:55:59 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» MOOOLLYS

Okej! ;D jag borde börja ut och springa men jag orkar aldrig haha. men jag rider :)

2010-08-04 // 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback