Vårdag

Riktigt skön dag, känns som man hunnit med allt. Jag började att byta en skjorta, sedan skyndade jag mig till Telenor för att åter igen lämna in min "kära" N97, det känns värt att beta 600kr i månaden för en telefon som har varit på lagning mestadels av tiden. Som tur var skickade Telenor med ett reklamationskrav till Nokia så vi får la se om man får en ny snart. Sedan träffade jag Jelina i stan och vi gick en lååång promenad i stan, skönt att bara gå runt och andas in våren. När jag kom hem för en stund sen låg det ett brev från King Magazine i brevlådan och väntade innehållandes lite framtidsplaner.
Pusspuss


2010-04-07 | 21:09:19 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

king är en riktigt bögtidning. slitz skall det vara!!!!

2010-04-10 // 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback