Perfekt håltimme

Min håltimme (eller ja vi har ju egentligen slutat men jag måste tillbaks till skolan senare för att gå på ett möte med skolans fotbollslag) satt fint då jag fått lite extra tid att kolla igenom lite hemsidor för lite vårkläder. En klar favorit är den klassiska "stureplansstilen" med ökenkängor, mörkblå chinos och en barbour-jacka. Nästa inköp måste bli en jacka och jag funderar på att antingen köra på den uppklädda stilen eller istället köpa en collegejacka. Collegejackan är något jag också fastnat starkt för men med lite tur kanske det kan bli både och. Nu skall jag se om det finns nåt att käka innan jag sticker och hämtar allt protein och sånt som finns att hämta ut på posten nu.
Pusspuss



"Stureplansstil"

Snyggt streetiga collegejackor

2010-04-13 | 13:30:57 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ella

Älskar dom där jackorna!<3

2010-04-14 // 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback