Onsdag

Äntligen, nu känns det som man är klar med alla arbeten i skolan. Jag lämnade in min mattetenta i morse och jag blev precis klar med en idrottsinlämning som skall vara färdig tills i morgon. Nu är det till mesta del bara de nationella kvar för alla A-kurser så det är inte mycket kvar nu alltså sen är 1an över. Nu skall jag berömma mig själv för tentorna genom att äta en god kycklingsallad, läsa det nya (gratis)numret av KingMagazine som dem skickat hem tidigare idag, vi får se hur det blir mellan oss i framtiden. Sedan skall jag tyvärr tillbaks till skolan för ett utvecklingssamtal vilket i och för sig inte är så farligt bara himla segt. Ikväll väntar även ännu en härlig träning.
See ya'll later. Pusspuss!

2010-04-21 | 14:49:36 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback