Måndag

Nu har skolan börjat så man är tillbaks i verkligheten, ingenting jag precis föredrar men jag skall väl inte klaga när det trots allt bara är 37 dagar kvar tills sommarlov. Sen väntar bara två sketna år till men det skall man väl klara.
Jag känner att jag var ganska "off" vad det gäller bloggandet förra veckan men vad skall man göra när det är lov och fint väder, det positiva är att ni läsare ändå följt bloggen varje dag. Dock skall jag från och med idag försöka hinna med bloggandet igen och fortsätta som jag tidigare gjort. Hade förövrigt första seriematchen igår, det fick bli tre enkla poäng.
Kommer förmodligen en outfit från dagen lite senare.
Pusspuss



2010-04-12 | 14:03:16 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback