Guitarmaster.

Kom nyss hem från en enveten hiss, hissen ville inte släppa tagen om mig och mina vänner. Det är en hiss som i vanliga fall stannar ganska lätt men går igång när man enbart trycker på en knapp men idag fastnade den ordentligt och lixom låste sig själv i maskinrummet. Men som tur är kom hjälp ganska fort så vi slapp sitta där i 5-6timmar. Ganska fräckt när dem öppnade upp dörren och man liksom fick klättra ut. Jag skall försöka få tag i lite bilder senare vilket troligen inte kommer vara så svårt med tanke på att tjejerna i klassen stod utanför och tog kort utifrån och ner på oss.
men nu är jag äntligen hemma och det är lov, alltid nice! Jag skall nog bara ta det lite lugnt idag och gymma lite men just nu sitter jag och övar lite på "One - Metallica", tar en stund att lära sig att spela det i rätt tempo.

2010-04-01 | 15:47:59 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback