Fredag

Jag känner att det är lite sent för dagens första inlägg men jag kom nyss hem och datorn har legat hemma hela dagen. Idag har det inte blivit någon skola för min del utan morgonen spenderades hos sjukgymnasten. Efter det åkte jag faktiskt på en snabbtripp till Småland. Ullared för att vara mer exakt, tro det eller ej men jag är också där ibland. Jag rustade upp med lite nya vikter till gymmet, en ny trimmer till skägget, en bok och kultjulkalendern Ture Sventon. Det är lite roligt när man står i kassan och ser alla köpgalna som går därifrån med kvitton på flera tusen. Vem köper kläder på Ullared för 10000kr liksom?
Nu väntar jag på att mina tabletter skall kicka in så jag kan gå ner och träna en stund. Pusspuss


Bilden är tagen ungefär tio minuter innan byxorna sprack längs hela grensömmen. Usch fy och blä säger vi om det!

2010-04-23 | 19:38:01 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Carlos

ajajaj jackan dödar! jag har en likadan och jag älskar den! :D

2010-04-23 // 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback