Söndag.

Pissigt väder som vanligt, man vill bara åka till närmsta resebyrå och köpa ett par biljetter som går till ett land långt, långt bort! Det enda som är bra är ju att man utan någon ånger kan sova länge. Vaknade vid ett idag vilket jag verkligen behövde efter en lång skolvecka. Vill bara ha lov nu eller helst av allt bara ta studenten.

Igår blev en ganska skön dag, ingenting planerat utom morsans "tantmiddag". Satt i princip med under hela kvällen. Skönt att bara ta det lugnt och inte behöva tänka på någonting. God mat och "dricka" till det gjorde det ännu mysigare. Kvällen slutade med att jag somnade framför "The Ultimate Fighter" vid halv fyra.

Idag vill jag in till stan och köpa ett par riktigt feta Nerds men har ingen ork så istället får det kanske bli att skriva klart svenskan och kanske till och med börja på Historian som tydligen skall vara klar i veckan. Bäst att jag tar tag i det.

Pusspuss lovers<3



Gårdagens slappa outfit.
Byxor: Zara
Piké: Ralph Lauren/Ströms
Tröja: Att./Åhléns


Gårdagens läsare landade på 291 unika läsare, tummen upp för det (Y)

2009-11-29 | 13:24:54 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» JOAAAAANNNA

om du nu ska bli stor får du allt fixa designen ;)

2009-11-29 // 13:30:07
» Robin Renlund

Du är så himla bra och snygg<3

2009-11-30 // 10:38:50
» Hanna Grüner

Du är så himmla snygg <3 Jag saknar dig <3 Jag saknar det vi hade, när du var inne i mig... hur du sa mitt namn... Jag älskar dig Christoffer <3

2009-12-01 // 17:50:08
» Anonym

haha xD det långa fina håret också ;)

2010-12-06 // 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback