Måndag.

Sjukt slapp skoldag, dagen började med att jag satt en hel mattelektion vid datorn och lyssnade på musik och cheacka runt på FB. Efter det blev det till att äta en god lunch på Sågerit, alltid nice. Väl tillbaka i skolan var det en seg historialektion som idag var eget arbete så det blev ju inte mycket gjort där heller. Skönt iaf att första skoldagen på veckan är avklarad. Nu väntar bara en seg kväll på bilskolan. 3 1/2 timme, hur skall jag klara det? :O

Aja får väl lägga mig en stund på soffan och vila upp mig till dess.
Pusspuss lovers, ni vet vem jag är FavoritChrillan a.k.a. FjårtizFox <3



Seg skoldag? nej!

2009-11-30 | 14:57:24 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

alla glor på min blogg?? a''

2009-11-30 // 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback