Vart tog julen vägen?

Nu känns det verkligen som julen är långt, långt borta. Slask ute på gatorna, man är trött på all mat som har med julen att göra och det är inga julfilmer på tv längre. Nu känns det bara som en tråkig mörk tid, allt känns grått och man vill bara så långt härifrån som möjligt. Vilket varmt land som helst hade varit bra nu bara man slipper det gråa.

Vaknade iaf för inte så längesen, jag måste verkligen börja gå och lägga mig tidigare istället för att ligga och kolla på UFC tills klockan är 5 - halv 6 haha. Det känns som man sover bort hela dagen, speciellt när man vaknar och det redan är mörkt ute.

Jag checkar in senare för nu skall jag lägga på soffan och kolla lite repriser av Grey's Anatomy.
PussPuss alla söta<3

"Alicia Keys - Empire State of Mind (Part II)"


2009-12-27 | 15:50:36 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback