Torsdag.

Softishdag.... Soligt för en gångs skull, dock var det minusgrader men idag var det faktiskt ganska mysigt med kylan. Riktigt soft dag i skolan har det varit också, först var det bara tyskaprov vilket var läsförståelse så inget man pluggar till, efter det var det min grupps tur att göra redovisningen i engelskan. Självklart vann gruppen jag var med i, det båste ju varit min "starka" insats som var bidragande till det.

Sedan blev det en god sallad till lunch på Paprika och efter det skyndade jag för att leta efter ett par Nerdglasses.

Blev iaf idrott sista lektionen, självklart var man kung på den då det var hiphop-dans på MoveIT gymnasiet. Sedan blev det vidare till stan igen för att leta efter glasögonen i några andra butiker men icke då, de finns ju nån stans. Det får bli till att beställa dem på internet istället.

Nu får det bli till att lägga sig i soffan och slappa fram tills träningen ikväll, tagga...

PussPuss lovers<3




Dagens Outfit:

Jacka-Att.
Byxor-Acne
T-shirt-Att.
Stickat-H&M
Skor-Converse

2009-12-03 | 15:22:02 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linnea

haha kändaste sötnosen? jag och mina kompisar såg dej i stan idag du väntade på spårvagnen elr nåt. Jag hade röd fjällrävenjacka på mej. haha dina kompisar såg roliga ut^^ ((a*<3

2009-12-03 // 15:32:36
» Sanna

shit trodde bara linnea skoja när hon sa att det var du :O du var ju riktigt sööööt jue! haah jag var den andra i röd fjällis föresten så nu kan du kalla oss tvillingarna fjällis x) skojade bara det lät lite töntigt. Fortsätt med bloggen du påminner om han bögen i stockholm krille eller nåt sånt bara att du inte är bög då :* Kyss ock smek (L)<3(K)

2009-12-03 // 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback