Tisdag utan sovmorgon.

Shit jag måste lära mig att sova i tid. Stängde av tv:n halv fyra i natt vilket resulterade i en något svårstartad dag. Den började med att klockan ringde och ringde medans jag försökte klicka av den, jag blev ganska frustrerad då den inte stängdes av. Detta kanske inte var så konstigt med tanke på att jag låg och slog av och på lampan. Jag fick sedan skynda mig på med alla kläder och lyckades hinna till skolan med enbart fem minuters försening. Första lektionen gick åt att kolla på någon konstig tysk film, kanske inte skall klaga då det gav mig en chans att vila lite. Senare var det samhäll och eget arbete så jag och min grupp gick ut i cafét med våra datorer för att öva lite på redovisningen tills imon. Till lunch idag blev det pizza, måste verkligen säga att pizza är riktigt äckligt om man äter det för ofta. Sista lektionen var svenska och en massa redovisningar. Jag gjorde min förra veckan så det var ganska chill att bara kunna sitta och kolla på alla andra. Sitter nu och funderar på vad man skall göra idag men först och främst skall jag lägga mig i soffan och se om det finns nåt bra på mtv.

Måste bara säga att det är sjukt jobbigt när man kollar på tv liknande och hör en låt som sedan sätter sig på huvudet och lixom blir beroendeframkallande. En sån låt är t.ex. den ni kan höra neranför.

Checkar in senare bitches!<333


"Rihanna - Russian Roulette"


2009-12-15 | 14:57:13 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback