Tisdag.

Sjukt seg dag, började tidigt idag. Blev tyska 8.15 för att sedan behöva sitta på en samhällslektion. Efter det var en god kycklingsallad passande så det fick det bli, gott som fan lixom. Blev senare en svenska lektion i 2tim 40min, var tvungen att göra ett tal om mig själv vilket säkert gick hyffsat. Idag får det bli en till soffliggardag, är så sjukt trött nu för tiden.

Hörde idag att min syster som är i Asien lyckats ta sitt dykarcertifikat och fått dyka med 4m långa hajar, sjukt coolt. Och snart kommer hon hem, bara två veckor kvar. Riktigt nice skall det bli, saknar henne nu. Nu måste jag äta nåt innan jag lägger mig på soffan. Jag checkar in senare med outfit..

PussPuss Loovers!<3

Chris Brow - Pass Out

2009-12-08 | 16:03:32 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» natali - coorazon

bra blogg:d

2009-12-08 // 17:11:59
» Linwaaaah _

länka varandra? (:

2009-12-08 // 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback