Sovdags?

Satt precis och kollade på MulattoBee's blogg. Han skrev ett inlägg om en låt som jag självklart inte skulle lyssnat på, nu sitter den som fastklistrad. Det är nästan alltid så när man lyssnar på musik han länkar. Skön musiksmak måste jag iaf säga att han har. Nu tror jag faktiskt, tro det lr ej att jag skall göra mig i ordning och sedan lägga mig i sängen. Ett tag sen nu som man gick och la sig i tid. Jag får säga godnatt med samma låt som MulattoBee.

Pusspuss alla söta läsare. Se ya'll tomorrow<3

"Juelz Santana Ft. Chris Brown - Back To The Crib"


2009-12-15 | 22:39:12 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» niffe

cool blogg ;)

2009-12-16 // 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback