Söndag.

Sorry alla söta, det har vart dåligt med updates i helgen. Blev en skön dag/kväll igår. Var och hämtade kusin klockan tre på hans jobb sedan vart det direkt till Scandinavium för att titta på Frölunda - Timrå. Mycket seg match för Frölunda, såg ut som de hade träningsvärk allihopa. Efter matchen åkte jag hem och så kom det hem lite folk. Gick och la mig vid 4.30 så blev till att sova länge idag. Vaknade för 10min sen.

Just nu sitter jag och väntar på frukost samtidigt som jag lyssnar på "Put It On A Love Song" nyligen släptes. Ett samarbete mellan Beyonce & Alicia Keys. Känns inte som det kommer bli en hit men vem vet, efter att ha lyssnat på den ett antal ggr kanske jag kommer älska den. Nu skall jag äta rostat bröd och färskpressad juice till det, alltid nice.

PussPuss Lovers<33

Alicia Keys ft. Beyonce - "Put It On A Love Song" (Låten börjar 0.30)

2009-12-06 | 14:35:22 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kimbo

Vilka kom pa besok? Och langtar du bara efter lov, inte din syster!!!! Vad ar detta!? alskar dig puss

2009-12-08 // 12:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback