Snöig måndag.

Usch idag blev det inte lika lång sömn. Vaknade vid 11 av att telefonen ringde, inte nice! Sedan vid halv 12 kom farfar hit en snabbis med julklappar. Haha när jag kollade ut förut fick jag värsta chocken haha, jag märkte att det snöade mycket i natt men trodde inte det snöat så mycket. Sjukt mycket snö så förhoppningsvis kanske man får en vit jul iår!!!

Jag funderar på att gå och lägga mig igen med en bra film och lite frukost att äta haha. Skall förövrigt tillbringa dagen på landvetter för idag kommer storasyster hem, wohoo. Får se om hon köpt något fint till mig hihi. Vet just nu bara att hennes plan är ganska försenat.

Nu får det bli till att fixa nåt att äta. Pusspuss sötnosar<3



Vore inte helt fel med en resa till solen efter jul & nyår asså!



2009-12-21 | 12:29:31 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback