Ren idioti?

Åhh vad grinig jag blir,först blir min ena bdb borttagen pga att jag tydligen inte får lägga ut en bild på sakerna jag fått i julklapp får det räknas som kränkning av andras tillgångar? WTF Lixom? skall dem ta bort min bdb för att jag har fått lite mer i julklapp än vad nån i typ umeå fick lixom, nä så skall det f*n inte va. Sedan gör jag en ny vilket det händer samma sak med för att jag lägger ut en bild på min moppe? Asså vem är det som helt seriöst orkar anmäla mig för att jag har en moppe som är värderad till mer än hans/hennes farsas bil? Usch stör mig på folk som skall hålla på så.

Jaja nu skall jag inte vara sån utan jag skall vara samma gamla glada Chrillan nu när jag fått skriva av mig haha.
Vaknade sent och har inte orkat göra något speciellt heller utan bara legat hemma framför tv och chillat.
Åhh skall ha en liten reunion med en gammal klasskamrat i veckan, mysigt^^ Det var för längesedan vi träffades nu.

Nu skall jag kolla på den nya American Pie och se om den är nåt att ha, jag har hört att den skall vara rätt kass men men vi får se.

Pusspuss alla söta(L)

Längtar till sommarlovet nu asså haha...



2009-12-27 | 23:45:04 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback