Outfit,

Orkade inte ta någon bild på outfiten idag utan gjorde ett litet kollage. Lägg märke till hur kreativ jag är då jag inte hittade t-shirten jag hade på mig. Varit en riktig slappedag på soffan idag igen med musik och så orkade jag mig faktiskt ner en stund för att spela lite gitarr.

Är verkligen döhungrig nu, inte ätit nåt sen lunchen idag. Pappa  kommer hem snart med mat hoppas jag, jobbigt nu när det är en massa tyskar han behöver lära  upp på jobbet. Inte vanligt precis att han kommer hem vid 20.
Aja nu skall jag iaf duscha för att fördriva tiden tills han kommer  hem.

PussPuss Loovers<33


Dagens Outfit:
Tröja-att.
T-shirt-H&M
Byxor-Acne

Stickad Halsduk-H&M

2009-12-08 | 19:50:18 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Najs kläder :)

2009-12-10 // 16:28:32
» Anonym

sjukt snygga byxor!

2010-01-05 // 23:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback