Onsdag.

Ytterliggare en dag avklarad i skolan. Onsdagar måste vara de segaste dagarna på veckan. Dessutom vaknade jag vid 7 i morse när jag började 9.20 så det blev ingen sovmorgon för mig. Väl i skolan var det engelska och en muntlig resovisning med ämnet "The perfect party" men min grupp blev flyttade tills imon. Efter det blev det långlunch vilket resulterade i en asiatisk buffé, alltid lika nice. Efter det väntade en tre timmars lång samhällslektion, behöver jag ens kommentera det? Sista lektionen var lika seg den, ännu en muntlig redovisning fast nu skulle jag göra den själv. Skolan slutade 16.10, asså det är så sjukt tråkigt med skolan. Nu är jag tillslut hemma och skall bara lägga mig på soffan med datorn och softa till max. Vi hörs lovers, pusspuss<3



Var det lika segt i grundskolan?

2009-12-02 | 16:37:17 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sstäffie

grundskolan var jobbig, iallfall näre gällde alla gymnasieval !

usch! :(

allt bra förresten ? :)

2009-12-03 // 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback