Onsdag.

Chacha alla söta, måste börja med att säga att jag vaknar tidigare och tidigare. Jag faknade lixom kvart i ett idag, vad är det som händer. Jag somnar ju lixom inte förens halv 6 haha, känns lite halvsegt med så lite sömn. Jag har iaf ägnat "morgonen" till att lira Fifa med K-M, jag skall inte ens säga hur det slutade :(
Nu skall jag iväg med bapi och köpa a lot of fireworks, här skall det smällas. Det kommer säkert bli lite kraftiga smällar här med tanke på att John skall komma hit sen också.
Se ya'll later, pusspuss(L)

(orkar inte lägga in bild lr video nu så ni får nöja er med det här haha)

2009-12-30 | 15:00:21 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback