Nattbloggar igen,

Softishdag! Dagen började ju som jag tidigare skrev ganska sent, sjukt skönt. Den började med frukost och film, sedan softade jag lite i soffan med gitarren. Senare hörde John av sig så det blev att han kom hit vilket nästan alltid resulterar i chill, om vi inte har krut eller något annat brandfarligt då. Vi satt framför tv:n när K-M skicka ett sms och sa att det snöa så vi kollade du för att se att det faktiskt snöade och inte så lite heller. Riktigt mysigt, jag vet att jag i tidigare inlägg varit riktigt hatfull mot kylan och allt men nu när det är jullov och man inte behöver stå och frysa på morgonen påväg till skolan så är det helt okej, speciellt nu när det bara är 3 dagar kvar till jul. Snön kan sedan stanna till nyårsafton och efter det skall den försvinna från stan. Då skall den bara finnas i små skidorter och liknande där bönderna är vana vid kyla.

Sitter nu och kollar runt på lite olika bloggar och lyssnar på lite musik så inatt får jag säga god natt med en låt från Damian Marley.
Pusspuss alla söta<333

"Damian Marley feat Nas - Road to Zion"


2009-12-21 | 00:29:08 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» K-M

Bet 5 spänn på att de va john som sa den låten :D

2009-12-21 // 12:29:45
» liljohn

klart det va på tiden att han länkar lite bra musik ;)

2009-12-22 // 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback