Nattblogg,

Chacha alla söta. Jag vet att ni saknat mig men men. Blev inte som planerat idag, strax efter jag skrivit mitt första inlägg idag fick jag reda på att mina minikusiner skulle komma hit. Det blev istället att vara lite lekfarbror till två gullungar, 3 & 5år gamla. Riktigt  myysigt.

Jag kunde iaf inte hålla mig ifrån "Wallander - Skytten" så när de gått blev det till att sätta på den med en gång. Den var helt okej faktiskt. En film att se om man inte har något att göra nu i mörkret.

Oj kom precis att tänka på att klockan snart är kvart i två, det är ju söndag så imorgon kommer systeryster hem. Nice som fan skall det bli, saknar henne verkligen nu.

Nu skall jag fortsätta lyssna på musik och sitta en liten stund och bara varva ner efter dagen.
See Ya'll, pusspuss<3

"Jay-Z, Rihanna & Kanye West - Run This Town"


2009-12-20 | 01:45:38 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» STEFFE

AKTA SKIT FARLIG MED ALLA JÄVLA BOKSTÄVER O SÅNT HELVETE

2009-12-20 // 14:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback