Mysigt på stan,

Chacha alla söta, idag har det varit en mysig dag på stan. Roligt att träffa Jelina och lixom "snacka ikapp" oss lite haha. Vi satte oss på Café Vasa och pratade oavbrutet, det blev allt från skolan till familjen. Det måste göras mycket oftare, måste dessutom träffa andra saknade från gamla klassen så är det nån som vill träffas är det bara att höra av sig.

Just nu sitter jag och piller med ett nätbaserat operativsystem som är väldigt smart, Icloud. Det fungerar verkligen bra och man kan logga in på det ifrån princip vilket internetuppkopplat system som helst, jag använder det på min mobil och mitt PS3. Det fungerar precis som Windows Vista bara att det inte är lika stort minne, jag tror minnet ligger på 2-3gb för gratisanvändare men för en viss summa kan du bli premiumanvändare och får istället upp till 100gb rakt in i systemet. Jag använder det för använda msn, se på film och lyssna på musik. Man kan också ha det för att flytta filer till andra datorer. Det är alltså ett OS värt att testa. Klicka här för att testa: ICLOUD

PussPuss(L)


Dagens Outfit:

Jacka-Zara
Skjorta-Tommy Hilfiger
Byxor-D&G
Skor-DinSko
Halsduk-H&M
Klocka-Swatch Shaq 34

2009-12-29 | 21:20:36 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Milos

översittare, tror du e nått mannen ba fö du har en klocka som kostar mer än en bil.

2009-12-29 // 21:30:33
» allie

för det första skrev jag mycket tydligt att det jag säger inte är rätt, utan att alla säger olika. Men efter ett 20 tal olika föredrag med profficionella kostrådgivare från sats, gladiatorerna, fotboll, läkare m.m. så har jag hört och läst att allt för många äter för mycket frukt..



jag skriver ingen stans att 5 frukter är dåligt.. det har du tagit i luften.



jag vet att fruktsocker är bra socker därför äter jag 2-3 frukter om dagen.



jag skriver inte någon stans att fruktsocker är dåligt



jag jämför inte fruktsocker med vanligt socker heller.. jag gemför 5 frukter me socker i 1,5 liter cola.. om de är myt eller inte spelar ingen roll..



som sagt jag skrvier att det är dåligt att äta för mycket frukt.. sen om de är 20 eller 50 eller 10 frukter det får var och en avgöra själv..



men studier visar att många tror att frukt är nyttigt och äter 10 äpplen men de innehåller fruktsocker och fruktsocker på verkar blodsockerkruvan.. och en ostabil blodsockerkurva dempar fettförbränning..



kul att du rätter, komenterar och lägger till info.. man kan alltid lära sig något nytt.. tack för visat intresse!

2009-12-30 // 11:42:26
» susanne :)

gullig blogg :)

2010-01-05 // 01:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback