Mys!

Det blev allt en mysig julafton med god mat och massor med julklappar. Jag måste ha varit riktigt snäll iår haha. Nu väntar ännu en mysdag med massor av filmer och godis. Känns alltid lite vemodigt på juldagen, ett helt år kvar till julafton lixom. Men än är ju inte det juliga över, imorgon blir det ju av till farfar med hela tjocka släkten, alltid mysigt att träffa hela släkten och bara umgås.
Nu skall jag äta frukost för det är ju inte gjort än, man får ju tänka på att det är lov och då skall man inte vakna innan 12 om man inte är tvungen.

Jag gör en lista på alla fina presenter jag fått sen.
Pusspuss alla söta<3

"3OH!3 ft Katy Perry - STARSTRUKK"


2009-12-25 | 15:00:10 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Ta kort på det du fick ;)

2009-12-25 // 15:59:20
» http://jesperrsvensson.blogg.se/

http://jesperrsvensson.blogg.se/

2009-12-25 // 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback