Monday.

Chacha alla söta, jag sitter och funderar på varför jag inte kan gå och lägga mig i tid. Jag skall alltid ligga uppe tills klockan är minst 5 lixom. Det är inte okej för jag orkar inte vakna sent varje dag. Kolla idag lixom, jag vaknade halv 2 och blev överraskad för jag sov för en gångs skull inte till efter 3. När går ni och lägger er?

Måndag idag också, vad händer? För mig vet jag inte vad som händer, bara att höra av sig om man vill göra nåt. Jag checkar in senare för nu skall jag äta frukost. Pusspuss<3

"Alicia Keys - Doesn't mean anything"


2009-12-28 | 13:43:54 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Wik

Men vafan xD om du nu är vaken så länge, how come du inte är social med mig? :D

2009-12-28 // 17:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback