Måndag.

Så skönt att sluta tidigt på måndagar, börjar tjugo i tio och slutade 13.15. Nu känns det slappt men nästa termin slutar jag 5 på måndagar :O helt sick! Aja har varit en ganska slapp måndag, började med "matte" alla satt och gjorde olika vissa jobbade medans andra kolla runt på internet (läste min blogg får vi hoppas). Själv satt jag och lyssnade på musik hela lektionen. Drog sedan till ett mexikanskt ställt och åt lunch, nice som faan lixom. Trodde det skulle bli en seeg historialektion efter det men blev charader istället så den lektionen gicl fort.

Nu sitter jag iaf äntligen hemma, behöver vila upp mig efter en natt utan sömn. Tror jag somnade vi 4 och vaknade vid 5 igen, inte nice! Blir till att lägga sig i soffan och dra några av CB.s nya låtar. Updaterar senare med outfit och så.

Pusspuss lovvers<3

Chris Brown - "Nothin"

2009-12-07 | 14:08:28 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback