Lördag.

Nu har fredagsmyset gått över till lördag. Vaknade vid tolv för att gå upp och äta en god frukost bestående av nybakat bröd. Kusinen ringde precis och sa att han har biljetter till Frölundamatchen så idag blir det till att gå på hockey, ett tag sen nu asså. Efter matchen vet jag inte vad som händer. Nån som vet nåt man kan göra?


2009-12-05 | 13:11:02 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Madddähh ett äkta hv faan :D

Duu,, Hv är sju gånger bättre än frölunda skiiten!



Hvvv äääggeeeeer (:!



Och dom är faktist sju gånger bättre .. för ni ligger sjua ,, vi ligger etta(:



känns bra att ligga på topp :)



pluss,, att jah är sjuukkt stolt över mitt efter namn .. :D

Wardd (:



om du vet vem lance ward i hv är ? (:

hahha såklart inte ,,



Men ajjaa,, bloggen var bra i övrigt :D



men ahh,, jag vet att jag är trög.. hejdåå







2009-12-06 // 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback